Log in

No account? Create an account
03 November 2006 @ 06:56 pm
Of squeeage  
Squee! My House : Season 2 DVDs arrived today! XD Soso very psyched right now, though still slightly miffed at the fact it's taken TEN DAYS for Amazon to get their arses in gear and get it sent off to me. Serves me right for being cheap and choosing free delivery! Pfft.

MoreSquee! Aurora informed me today that Nine Inch Nails are coming to Glasgow in February- OMFGIAMSOTHERE!¬!onei211!- this is very exciting for me as the last time they came to Glasgow my parents stopped me from going despite the fact I had a ticket. This fact still annoys the hell out of me. But dude, TRENT REZNOR WILL BE IN GLASGOW!!!! ...and breathe.

LittleSquee! My NaNo plot bunny has twitched. It twitched! Hoo-rah. I really have to thank Ruth for that, I was talking to her about it at lunch today and she gave me loads of encouragement towards it and then the next thing you know- twitch! Bunny came back to life. haha. I shall hopefully get a decent amount written over the rest of November in order to make up for this bunny's less than enthusiastic plot production.

That is all for now.
(House Blooper Reel, here I come!)
mood: giddySquee-ing!
irrlicht74: Adam Brodyirrlicht74 on November 3rd, 2006 07:07 pm (UTC)
Believe it or not, I had that one on my f-list! Admit it! You posted it different in one way or the other than before! *lol* Just kidding. Seems like LJ has some hiccups now and then. :)

Ooooooooh! And I'd SO LOVE to see the Blooper Reel!! Especially the "I-respect-you-hugely-as-an-actor" scene between Hugh and Jesse. *envies you*
Campaspe: Bad Daycs_whitewolf on November 3rd, 2006 07:11 pm (UTC)
Yeah for LJ! haha, and yes I edited the LJ user name coz LJ keeps messing it up :(

God I know I can't wait to watch it! Only one problem: my DVD player has died on me. I want to cry now. ::hates dvd player::

How've you been darling? :)
irrlicht74irrlicht74 on November 3rd, 2006 07:26 pm (UTC)
*oh noes*

*huggles you*

Stupid DVD player! *glares at it* I'm really sorry to hear that, and if you still want to cry, just do so. I can totally sympathize. *nods*

Headaches again, but other than that I've been pretty fine. I worked on new Chris/Chase chapters, but unfortunately those I'll need later on, and for some reason I can't think of anything atm to close the "gaps" so to say. *sighs* Anyway. I'm happy I can think of something to write AT ALL, so... :)

How are YOU, dear?

Sorry, gotta go. But be sure I'll answer you as soon as I get back. *cuddles*
Campaspe: James D'Arcycs_whitewolf on November 3rd, 2006 08:21 pm (UTC)
::cries her eyes out:: It's still not working! ::lip wibble:: Methinks I shall have to vacate to my sister's room!

Aww hun, that's horrid to hear. I hope they don't last too long ::squishes you better::

And yeah for being able to write- kinda! heh. I've been battling the dreaded Writers Block for my NaNo entry, but my fanfic ideas seem to be overflowing as a result. Hurrumph.

Other than NaNo, I'm doing fine! Nothing terribly exciting has been happening my end I'm afraid so not much to say. I'm hoping to get the next chapter of a certain fic out soon, but Chase is being a prude again and refusing to co-operate with me. Stoopid character.

Speak soon darling!
irrlicht74: Adam Brodyirrlicht74 on November 3rd, 2006 11:27 pm (UTC)
YAY for your sister, who's hopefully willing to share. I mean, it's the least she can do, since you'll watch the Chris-season of Charmed with her right after Christmas, right. ;) Plus it's an emergency.

I really don't know why I have so many headaches lately. :(

Oh my! I'm sorry to hear that, even though I'm clearly looking forward to the fanfic ideas coming out of that. I decided to not take part of NaNo, because I don't even have time for my fanfiction, so I'd have definitely even less time for a novel. But it's an interesting concept. :)

As for Chase...Maybe THAT helps. Just go to page 10 and 11 and...yeah. I found it kinda inspiring. ;)


Campaspe: Dean's Writing P0rncs_whitewolf on November 4th, 2006 08:14 am (UTC)
::clicks link... skips to pages 10 and 11...:: O_O Ohmigawd. THAT is just fabulous! haha, Nekkid!Jesse ::glomps him tight:: So much love to you for that XD

I finally managed to watch my extras! Yeah! The blooper reel is fantastic- there's a great bit between Hugh and Jesse in it that makes me think naughty thoughts ::big grin:: I'll see if I can figure out how to upload it from the DVD to the net- everyone must see it!

Poor baby ::more huggles:: Maybe you're too stressed or something? I know that migraine-type headaches just like attack when one least wants them.

For NaNo I keep thinking that maybe I can get away with writing a 50,000word fanfic... but then I keep realising I've told certain friends and family members who may not be quite so amused if I shower them with House!slash ::innocent::
irrlicht74irrlicht74 on November 5th, 2006 12:38 am (UTC)
ARGH! I'm sorry I couldn't reply to you earlier, but LJ was "not available" for me all day long. Either the page didn't build up or I couldn't log in or... *sighs* But now it's working again and everything's fine. :)

I'm happy to hear that you liked the Jesse pics as much as I did. ;) Hee! He's so gorgeous, isn't he? And it's a great film, too.

YAY! for the extras. :) If you manage to load them up, pray tell me!! They once were on youtube.com, but they were canceled there. :( Like I said, I really love the bit where Jesse and Hugh struggle to finish the scene. :D

but then I keep realising I've told certain friends and family members who may not be quite so amused if I shower them with House!slash

Oops! Yeah, well. Slash + family members is never a good thing. :( But...isn't NaNo about original fiction??
Campaspe: Goth Sammycs_whitewolf on November 5th, 2006 11:15 am (UTC)
God LJ was being a complete arse yesterday! It was most distressing. Don't worry though, I couldn't connect at all either :S

I'm going to look up that movie, it definitely looks worth watching, heh, especially when Jesse is all bum-bared.

Oh and don't say I'm not good to you, I didn't upload these from my DVDs but I did find them on YouTube for you :

Valley Girl Extras:
1. http://www.youtube.com/watch?v=fGITZaosYtQ
2. http://www.youtube.com/watch?v=kBsOO6J83Ls

Blooper Reel: http://www.youtube.com/watch?v=FIgYN6ZoJNM

The blooper reel makes me happy. Unfortunately I found that apart from the blooper reel, the rest of the extras were rather disappointing. Still, there is the hotness of House to make up for it all.

NaNo's aim to get you writing 50,000words- they don't care what they are, just that you write them. I think the general opinion is that those fics submitted will be original fiction, but I know a few people who are doing fanfic instead (which, less face it, is going to make it so much easier! lol) But you can write pretty much anything so long as you meet the word count by the end of November. Handy huh?
irrlicht74: Adam Brodyirrlicht74 on November 5th, 2006 11:43 am (UTC)
Phew! Not exactly great news, but at least I feel a little less guilty. :) *hugs*

You definitely should. Plus it's nice to see him playing someone who actually has a brain. Hee! ;) Oh, and when he's not bum-bared, he's a... kind of a "priest". Sorry, I don't know the English word for it. A "priest apprentice", so to say. Inspiring, don't you think? ;)

AAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!! Omg! OMG!! You're a GODDESS!! Thank you so much! The blooper reel is one of my favourites, it's just hilarious. And the valley girl thingies are great, too. *rofl* Thank you so much for it! *TACKLES YOU*

*nods* Very handy, but since I don't think I'll ever find the time to take part... *sighs*
Campaspe: Alancs_whitewolf on November 5th, 2006 04:54 pm (UTC)
Haha, ::tackles back:: no worries darling! Just pleased to have made you day ;) I think I'll have to go watch the bloopers again- the House/Chase bit is just too damn amusing!

And 'mmm' for priest!Jesse... a priest's apprentice? Um... I have no idea what the English word for that would be either! Lol. But if the boy wears a robe I won't really care ;)
irrlicht74irrlicht74 on November 5th, 2006 07:09 pm (UTC)
You definitely made my day, indeed. *bounces happily* Thank you. :) Yeah, the House/Chase scene always kills me. And isn't it just cute. Good to know that Hugh respects Jesse as an actor, even though he thinks him a jerk when he's playing House. :)

YAY!! He definitely wears a robe and here is the "hompage". Scroll down a little, there'll be the "content" and an interview with Jesse. :)
Ellie: [Supernaturall] Phantom Travellerellieptical on November 3rd, 2006 07:11 pm (UTC)
So there are actual decent House extras on the season 2 discs then? Awesome!
Campaspe: House Whao!cs_whitewolf on November 3rd, 2006 07:18 pm (UTC)
Well I'll be able to confirm that better once I've watched them- but they sure look fantastic listed on the back of the box! XD heh.
The Wenchy Wiccanthewenchywiccan on November 4th, 2006 12:43 am (UTC)
Good luck your your Nano! *hugs* :D
Campaspe: Potionscs_whitewolf on November 4th, 2006 08:15 am (UTC)
And to you, darling! ::hugs back:: Hopefully you're off to a better start than I am! heh
rainclowdcarpe_slytherin on November 4th, 2006 02:53 am (UTC)
Woohoo! Congrats on the House finally getting there, and on the twitching bunny! I admire you NaNo participants. I'm too lazy to even try.

Feel free to drool on Trent once for me when he gets there. He's so perfectly edible.
Campaspe: CS wolfpupcs_whitewolf on November 4th, 2006 08:20 am (UTC)
I tell you I though Amazon were toying with me- everytime I checked the 'estimated delivery date' it kept changing. Grrr. But it's hear now and looking so very wonderful ::hugs her DVDs::

There will be much drooling over Trent- I just pray to the gods I managed to get a ticked O_o... I know there are so many hard-core fans out there who'll try and get as many as they can as fast as they can.

((By the way! I am such an idiot. You know how we're sending parcels to one another? We'll I've only gone and cocked up your address and had yours 'sent back to sender' ::blush:: So I'll be sending it again tomorrow but if you're online tonight I'll need to check I copied your address down right- I feel like such and idiot ::more blushing:: Hopefully I'll get yours to you before the festive season!))
rainclowdcarpe_slytherin on November 5th, 2006 01:16 am (UTC)
Grrr. I replied to this last night but it didn't go through with all the LJ stupidity. I'm going to be on MSN most of the weekend (and I'm actually planning on being around at home next week as well), except when I'm sleeping. Hopefully we'll catch each other soon.

Love and snugglies for you!
Campaspe: CS wolfpupcs_whitewolf on November 5th, 2006 11:20 am (UTC)
I was very distressed over LJ's downtime last night. I'm just too addicted to it to be able to function. haha.

I'll try and catch you at some point then :) It will be good to speak with you again ::nuzzle::